Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Ik kreeg een berichtje "Uw account op BMW K-lub Zuid Website is geactiveerd.". Ik ben dus door de ballotage geglipt Ik rij namelijk geen K maar een R. Maar aangezien op de home-page staat: "Door deze open mind filosofie van de club is iedereen welkom ongeacht of hij / zij zo'n goede/oerdegelijke en elegante BMW K motor heeft" dacht ik, probeer het toch maar even.
Ik ben Con Hennekens, woon in Wessem, en ik rij sinds kort een BMW R1200R uit 2012. Ik werd door mijn vriend Frank (in bezit van een K ) gewezen op deze club, en hij wist het weer van onze gezamenlijke motormonteur Johan (VMS). Frank gaat zich ook inschrijven, maar zo te zien ben ik hem nog voor, haha! Ik ben benieuwd wat wat het allemaal gaat brengen! Wellicht tot een toer of een stammtisch!
Gewijzigd door MotoCon op 14-10-2021
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370