Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Afgelopen zaterdag bracht ik mijn motor weg voor een beurtje bij Johan. (VMS motoren in Wessem) en kwam daar Jan van Schijndel tegen.
Na wat gepraat te hebben kwamen we uit op deze klub waar hij schijnbaar al jaren lid van is. Ik heb belooft om eens te kijken en het leek mij wel leuk om hier ook lid te worden .
Ik zal me eens voorstellen:
Ik ben Frank Kamphuis en woon in Reuver. Origineel een Tukker maar al meer dan 30 jaar verdwaald in Limburg. Ik rij op een K1200RS uit 1999.
Nadat ik mij dus zaterdag had ingeschreven, heb ik MotoCon ( Con Hennekens) getipt over deze klub waarna hij zich ook heeft ingeschreven.
Ik hoop dat we leuke en mooie tochtjes gaan beleven en leuke contacten opbouwen.
Groet
Frank Kamphuis
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Frank is veel meer sleutelaar dan ik. Misschien tot zaterdag, sleuteldag!
Groet, Con Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
Kawasaki Vulcan 750 - Honda Shadow 1100 - Yamaha FJR 1300 - BMW R1200R
Hallo Beemerfrankie welkom hier in het clubje hoop op een snelle ontmoeting en een ritje samen met de club grt Walter
Welkom bij de K lub ook ik kom uit het altijd zonnige Reuver en ben inmiddels geen K rijder meer maar een GS rijder in hart en nieren.
Gr.Peed
Beter 10 duiven in de lucht dan 1 tegen de helm
Beste BMW rijders, ik ben Theo de Wilde uit Uden (ook wel een beetje zuidelijk)
Ik rij ongeveer 5 jaar motor. Mijn eerste motor was een K75 Ultima. Ik dacht dat ik meer zou hebben met een boxer en zette mijn K'tje op Marktplaats. Februari dit jaar kocht ik een R850RT. Dit was het tocht ook niet echt. Ik zocht iets nostalgisch zoals mijn vader had, BSA en Norton. Voor zijn werk reed hij een R60 met zijspan. Heerlijk als ik daarin mee mocht rijden. Marktplaats afzoeken, mijn oog viel op een R100RT waarmee ik een proefrit maakte. Ik hou van sleutelen maar dit ging me te ver. Ik hou nog liever van rijden. Berichten over elektronische en mechanische mankementen bij nieuwere motoren stemden mij ook al niet gerust. Weer terug naar een K? Hoe zou een 1100 rijden? Ik zag een mooie staan bij een BMW garage. Proefrit gemaakt, bij de eerste bocht voelde ik het al!. Wauw, dit is het!!
En wat een omweg om weer bij een K terug te komen. Voor ieder wat wils denk
ik. Ik vindt het leuk om met gelijkgestemden een toertocht te maken en te sleutelen dus vandaar mijn aansluiting.
Toen ik mijn K75 nog had was ik ook al lidvan deze club en heb Jeroen in Spoordonk wel eens bezocht voor een leuke technische kennismaking. Doordat ik een boxer reed, had ik deze website al een tijdje niet meer bezocht en werd er door de directie uitgetjoept.