Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Ik ben op zoek naar de laatste motoplus, hierin staat een artikel over de stichting voor gehandicapte motorrijders. Mocht iemand hem hebben en niet meer nodig hebben dan houd ik mij van harte aanbevolen. Een kopie of scan is natuurlijk ook goed.
hans
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Ik kom er helaas niet meer aan daar ik geen abonee meer ben.
Heb wel dit kunnen vinden, het beginstukje van de tekst:
TOEREN MET DE SMVG
Stel je mist de functie van bijvoorbeeld een arm of been en je wilt toch motorrijden. Deelnemers aan de toertocht van de Stichting Mobiliteit voor Gehandicapten (SMvG) laten zien wat er allemaal mogelijk is. Stuk voor stuk zijn ze gepassioneerde motorrijders. “We zijn allemaal doorzetters. Onze...
'' Pluk de dag "