Home · BMW K-lub Forum · Agenda · Foto albums 02 December 2022 21:49
Laatst actieve forumonderwerpen
Forum Onderwerp Antwoorden Laatste bericht
Algemeen WPH BMW R1200GS 2006 1 dutch 04-11-2022
Nieuws Een ritje 2 2dehans 01-05-2022
Algemeen Psssst 1 bikersjaak 12-03-2022
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Beemerfrankie is er ook bij. 4 Theo 29-11-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. MotoCon present 1 Peed 12-09-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Nieuw hier 8 jos 15-06-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Nieuw lid 6 bikersjaak 09-05-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Te Koop K75S in hele nette ... 6 _moderators 09-03-2021
Algemeen kerst en nieuwjaar 16 jan flink 11-01-2021
Algemeen K1200LT 2007 1 jan van schijndel 11-12-2020
Onderwerp bekijken
BMW K-lub Zuid Website | BMW K-lub algemene onderwerpen | Nieuws
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Auteur Race kameel V3.0
Berry
Lid

Lokatie: Gelaen
Aangemeld: 22.10.07
Geplaatst op 18-12-2012
Okay, het is maar een schets, en nog niet eens van BMW zelf, maar toch mooi om te zien!

Ontwerper Nicolas Petit heeft wat ontwerpen gemaakt over hoe de R1200S er met het nieuwe (semi) watergekoelde blok eruit zou moeten zien:

Nu zien underseat pipes niet meer hip tegenwoordig, en onder het blok is nog plaats genoeg, maar toch, laat maar komen! Ziet er leuk uit!

Bron: www.asphaltandrubber.com

Privé Bericht sturen
Auteur RE: Race kameel V3.0
jan van schijndel
Lid

Lokatie: Sint Odilienberg
Aangemeld: 03.01.08
Geplaatst op 18-12-2012
Wel een gaaffffff ding, maar daar voel ik me wat te oud voor smileysmiley

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet op zit.
Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Lokatie: Breugel
Aangemeld: 23.10.07
Geplaatst op 18-12-2012
heb u 'm ook in het groen ? smiley

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Privé Bericht sturen
Garfield
Lid

Lokatie: Leusden
Aangemeld: 24.10.07
Geplaatst op 18-12-2012
ik vind die met die blauwe wielen wel mooi, maar dan zou ik er toch graag drie koffers op willen, een wat dikker zadel, voetsteunverlagers, stuurverhogers, een groter verstelbaar scherm, een tank dat een actieradius van 500km mogelijk maakt,en oh-ja, cruisse control isook leuk. smileysmiley
Ergens krijg ik het idee dat ik niet tot de doelgroep hoorsmiley

Maar wie had kunnen denken dat BWM met dit soort machines zou komen? Best wel mooi, Om te ziensmiley

Groeten,
Frans

Als je het weet is het niet moeilijk.
Privé Bericht sturen
Berry
Lid

Geplaatst op 18-12-2012
2dehans schreef:
heb u 'm ook in het groen ? smiley

Groen??? smiley

Had ik speciaal de gele versie erbij geplakt, uit 'eerbetoon' voor jouw v1.0 / Classic editie, is het weer niet goed...smiley smiley

Dus groen dan maar:

Of heb je nu echt een 'coming-out', en moeten we meteen 'all-the-way' gaan... smiley

smileysmiley

Ja, soms verveel je je op een hotelkamer...

Garfield schreef:
ik vind die met die blauwe wielen wel mooi, maar dan zou ik er toch graag drie koffers op willen, een wat dikker zadel, voetsteunverlagers, stuurverhogers, een groter verstelbaar scherm, een tank dat een actieradius van 500km mogelijk maakt,en oh-ja, cruisse control isook leuk. smileysmiley

smiley

En zo vind ik die RT weer helemaal te gek, maar zou die van mij weer 100KG lichter moeten zijn....
oh ja, en wat goedkoper smiley

Privé Bericht sturen
Beemer Frenske
Lid

Lokatie: Maastricht "Amby"
Aangemeld: 06.04.08
Geplaatst op 18-12-2012
Zet maar voor de deur smiley
Privé Bericht sturen
Peed
Lid

Lokatie: Reuver
Aangemeld: 05.05.09
Geplaatst op 19-12-2012
Ziet er werkelijk fantastisch uit , maar ik voel mijn rug schouders en polsen al kraken.
Derhalve hoor ook ik niet meer tot de doel groepsmileysmiley
maar zou iemand mij dit fieske cadeau geven, dan zou ik hem graag in een glazen kasten zettensmileysmileysmiley

Gr. Peedsmiley

Beter 10 duiven in de lucht dan 1 tegen de helm
Privé Bericht sturen
jan van schijndel
Lid

Geplaatst op 19-12-2012
Peed schreef:
Ziet er werkelijk fantastisch uit , maar ik voel mijn rug schouders en polsen al kraken.
Derhalve hoor ook ik niet meer tot de doel groepsmileysmiley
Gr. Peedsmiley

smiley Je wordt een ouder papa net als ikke smileysmiley
Ik pak me nu liever een fiets wat relaxer zit, mijn volgende wordt een automaat
Die groene ..dat is de kleur van de Kawa's...die gele of zwarte vind ik mooier

Gewijzigd door jan van schijndel op 19-12-2012
Privé Bericht sturen
Peed
Lid

Lokatie: Reuver
Aangemeld: 05.05.09
Geplaatst op 19-12-2012
Ja Jan,

Wrijf het er maar in jongen, maar je heb natuurlijk wel gelijk een GS zit een stuk relaxer.smiley Maar wat schrijf je nou een Automaatsmileysmiley zeker met cruisecontrol en zelf sturende navigatiesmileysmileysmiley.

PS.: die Zwarte mag het wezen, strik erom en klaar

Gr. Peedsmiley

Beter 10 duiven in de lucht dan 1 tegen de helm
Privé Bericht sturen
Smoky
Lid

Lokatie: yellow stone area
Aangemeld: 03.11.07
Geplaatst op 20-12-2012
smiley

het is toch een mooi spelletje. WIE VAN DE DRIE.
en
we zijn bijna compleet DDD(de drie drifters)
Peed - Smoky - ...........

smiley

hoe behap je de wereld, gewoon bij de lekkerste stukjes beginnen.
en. Als je ain thaalvaut fint steek um in de buuts!
heb geen horloge dus alle tijd.
BSA A10 , YAMAHE FZ , BMW k1100lt 46.000 - 146073. BMW r1200rt 18395 - ..........
bij twijfel, toch doen beleef je nog eens iets.
Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Geplaatst op 20-12-2012
Garfield schreef:
Ergens krijg ik het idee dat ik niet tot de doelgroep hoorsmiley

Maar wie had kunnen denken dat BWM met dit soort machines zou komen? Best wel mooi, Om te ziensmiley

maar frans, volgens mij beschrijf je nu je eigen R1200RT smileysmiley

Privé Bericht sturen
Garfield
Lid

Geplaatst op 20-12-2012
Ik heb geen blauwe wielen. smiley

Groeten,
Frans

Privé Bericht sturen
Berry
Lid

Geplaatst op 20-12-2012
Garfield schreef:
Ik heb geen blauwe wielen. smiley

Privé Bericht sturen
Garfield
Lid

Geplaatst op 20-12-2012
smiley Berry, jij verveelt je echt heel erg daar in je hotelkamer hè.smileysmiley

Mwah, akhetzozie 'kvindhetniks, ik houd het wel bij mijn statig toerkameel. laat die andere dingen met die fancy kleurtjes maar voor de jonkies zijn. En zolang ik er niet mee hoef te rijden vind ik ze wel leuk om te zien.
Zal ik me nu nog aanmelden voor Omroep Max of wacht ik daar nog even mee?

Groeten,
Frans

Gewijzigd door Garfield op 20-12-2012
Privé Bericht sturen
jan van schijndel
Lid

Geplaatst op 22-12-2012
Peed schreef:
Ja Jan,

Maar wat schrijf je nou een Automaatsmileysmiley zeker met cruisecontrol en zelf sturende navigatiesmileysmileysmiley.
Gr. Peedsmiley

Goed gelezen, ook ik heb steeds meer last van het lijf, reumatische klachten/ atrose.
Of ik bouw me dat easyshift systeem erop http://www.easyshift.nl/ of de volgende wordt toch een scooter

Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Geplaatst op 23-12-2012
jan van schijndel schreef:
Peed schreef:
Ja Jan,

Maar wat schrijf je nou een Automaatsmileysmiley zeker met cruisecontrol en zelf sturende navigatiesmileysmileysmiley.
Gr. Peedsmiley

Goed gelezen, ook ik heb steeds meer last van het lijf, reumatische klachten/ atrose.
Of ik bouw me dat easyshift systeem erop http://www.easyshift.nl/ of de volgende wordt toch een scooter

jan,

wat dacht je van 200cc, automaat, ruitewisser, voorruitverwarming en een pizzakist achterop ?

hans...

Privé Bericht sturen
Garfield
Lid

Geplaatst op 24-12-2012
Hans, je bedoeld de C1? Of de voorruitverwarming er op zit weet ik niet, maar sommige gaan als de brandweer smiley

Maar dit is wel erg het andere uiterste van racekameel waarmee het allemaal begon.

Groeten,
Frans

Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Geplaatst op 24-12-2012
hmmmm,

lijkt me meer iets voor patjo, áls ik op zoiets ga rijden dan graag wit, met rode en blauwe strepen. smiley

Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Geplaatst op 28-12-2012
even nu weer back to topic....

Ik vind die kleur geel van de eerste foto, eigenlijk nog niet geel genoeg. Het moet meer zo'n kleur zijn dat als je er naar kijkt, het gaat van "AAAARGHH, geel" smiley

Privé Bericht sturen
Beemer Frenske
Lid

Lokatie: Maastricht "Amby"
Aangemeld: 06.04.08
Geplaatst op 28-12-2012
Sorry Ben, lijkt me meer een veredelde scootmobiel smiley ( straks ook verkrijgbaar met 4 of 5 wielen ? )
Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Copyright © 2014