Home · BMW K-lub Forum · Agenda · Foto albums 31 March 2023 21:30
Laatst actieve forumonderwerpen
Forum Onderwerp Antwoorden Laatste bericht
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Even voorstellen 4 2dehans 28-03-2023
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Hallo ff voorstellen 7 2dehans 15-03-2023
Algemeen WPH BMW R1200GS 2006 1 dutch 04-11-2022
Nieuws Een ritje 2 2dehans 01-05-2022
Algemeen Psssst 1 bikersjaak 12-03-2022
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Beemerfrankie is er ook bij. 4 Theo 29-11-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. MotoCon present 1 Peed 12-09-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Nieuw hier 8 jos 15-06-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Nieuw lid 6 bikersjaak 09-05-2021
Aanmelding als K-lub lid, voorstellen. Te Koop K75S in hele nette ... 6 _moderators 09-03-2021
Onderwerp bekijken
BMW K-lub Zuid Website | BMW K-lub algemene onderwerpen | Nieuws
Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /storage/content/11/1004111/k-lubzuid.nl/public_html/maincore.php on line 370
Auteur De laatste BMW
jan van schijndel
Lid

Lokatie: Sint Odilienberg
Aangemeld: 03.01.08
Geplaatst op 12-07-2016
Gisteren is mijn allerlaatste BMW verkocht.
Het was voor diegene die hem wel eens gezien hebben de rode K100/2.
( een foto lukt mij op de een of andere manier niet om te plaatsen ?! )

Omdat de nieuwe eigenaar er nog wat op wil hebben, staat hij nog een paar dagen hier, eind van de week is het afscheid nemen...wellicht met een traan, maar het zij zo.
Na een jaartje van wikken en wegen, moest er ergens een punt gezet worden, ik reed vanwege allerlei lichamelijk klachten niet meer..het was niet meer leuk, de pijn en vermoeidheid namen de overhand

Een uurtje rijden betekende gewoon de rest van de dag total lose !
En dan moet je het gewoon onder ogen zien dat het gewoonweg niet meer gaat.
Het is goed zo..

Ik kijk wat rond voor iets makkelijks, wellicht een lichte motorscooter ..wellicht effe helemaal niks meer, ben er nog niet uit.
Dat wordt weer zo'n verhaal van wikken en wegen smiley

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet op zit.
Privé Bericht sturen
Auteur RE: De laatste BMW
Pathfinder
Lid

Lokatie: Maastricht
Aangemeld: 21.10.07
Geplaatst op 12-07-2016
Jammer Jan, voor jou een overwogen besluit. Kan het heel goed begrijpen dat je deze beslissing hebt moeten nemen en dat deze ook pijn kan doen.
Doe rustig aan en neem je de tijd voordat je een nieuwe beslissing maakt, probeer eens een dagje proef te rijden met je eventueel nieuwe tweewieler.
Succes Jan.

'' Pluk de dag "
Privé Bericht sturen
Garfield
Lid

Lokatie: Leusden
Aangemeld: 24.10.07
Geplaatst op 12-07-2016
Tja Jan, een besluit, genomen met verstand maar het gevoel is nog niet zover. Ik herken dat. Maar misschien dat er nog wat op je pad komt dat je wel past?
Hoe dan ook, ik wens je veel succes/sterkte.

Groeten,
Frans

Als je het weet is het niet moeilijk.
Privé Bericht sturen
Peed
Lid

Lokatie: Reuver
Aangemeld: 05.05.09
Geplaatst op 12-07-2016
Hoi Jan,

Dat is jammer om te horen , maar je had het al aangegeven in de gesprekken van de laatste tijd dat het te zwaar was geworden om lang te rijden .

Wij wensen jouw veel wijsheid in de keuze dit je maakt voor de toekomst

Suc6

Gr.Peedsmiley

Beter 10 duiven in de lucht dan 1 tegen de helm
Privé Bericht sturen
Ron
Lid

Lokatie: Maasbracht / Maasgouw
Aangemeld: 23.10.07
Geplaatst op 12-07-2016
Jan, de nieuwe eigenaar heeft er een heel mooie motor aan. Neem de tijd om iets anders te nemen en je maakt een goede keuze.
Wat je gezondheid aan gaat, blijf in beweging , we zullen je vast nog wel zien.

Eenvoud maakt de mens.

Groet Ron K75/2 1996
23000-april 2023 92000 km
Privé Bericht sturen
bikersjaak
Lid

Lokatie: Baarlo
Aangemeld: 02.06.09
Geplaatst op 14-07-2016
Lijkt me inderdaad een erg moeilijke maar onvermijdelijke stap Jan.
Hoop dat je snel iets vindt dat je de nodige afleiding en ontspanning kan geven.
Groetjes Sjaaksmileysmiley
Privé Bericht sturen
wessem
Lid

Aangemeld: 27.05.11
Geplaatst op 14-07-2016
Jan, dit lijkt me voor een motorman in hart en nieren, een hele moeilijke beslissing.
Toen ik laatst bij je was voor een dummy stuurschakelaar, viel me nog op hoe trots je op deze machine was.
Ik sluit me aan bij de wens van Sjaak en denk altijd "het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet op zit".
smileysmiley
Groeten uit Wessem,
Ger Timmermans
Privé Bericht sturen
jan van schijndel
Lid

Geplaatst op 16-07-2016
Dank jullie allen voor de warme woorden.
Gisterenochtend de nieuwe eigenaar van het NS station gehaald, alle papieren geregeld en toen naar huis.
De nodige uitleg gegeven, bakkie leut erbij .. alles in alle rust afhandelen..hij had nog een flinke rit voor de boeg richting Leiden
En zoals altijd gaat hier elke motor weg met een tot de strot af getankte tank smiley ik heb er zo'n hekel om de koper met een bijna lege tank op pad te sturen, je ziet het maar al te vaak.
De nieuwe eigenaar is dan zoals alle anderen ruimschoots voorzien van info..
Gisterenmiddag effe bij motoport op verschillende scooters gezeten... voorlopig toch maar in de ijskast zetten, effe helemaal niks...ik kan toch niet rijden wegens weer een vette blessure !

Privé Bericht sturen
white
Superbeheerder

Lokatie: Landgraaf
Geplaatst op 17-07-2016
Netjes afgehandeld Jan!
Hoe zuur het ook voor je zal zijn...

Voor iedereen komt dit moment, al is dat voor jou veel te vroeg geweest.
Gelukkig heb je een andere hobby gevonden, waar je veel plezier aan beleeft.
Heel veel beterschap gewenst met je blessure.

Hopelijk tot snel smiley

Vriendelijk groet:

Rene
Gewijzigd door white op 17-07-2016
Privé Bericht sturen
Pathfinder
Lid

Lokatie: Maastricht
Aangemeld: 21.10.07
Geplaatst op 17-07-2016
Goed afgehandeld Jan, veel beterschap.smiley

'' Pluk de dag "
Privé Bericht sturen
jeroen
Lid

Lokatie: Spoordonk
Aangemeld: 27.10.07
Geplaatst op 18-07-2016
Jan, als het geen feest meer is om te rijden , laat het dan nog een beetje feest zijn om er over te lullen en naar de kijken.

Te koop aangeboden
K75 S motoren
myalbum.com/album/jMgmupbHjS6H Privé Bericht sturen
2dehans
Superbeheerder

Lokatie: Breugel
Geplaatst op 21-07-2016
helemaal met jeroen eens, dat je de "sport" niet meer beoefent wil nog niet zeggen dat je er niet meer naar mag kijken of erover kunt ouwehoeren. Als er ergens een deur dicht gaat, gaat er ergens anders een raam open. Jan, wordt geen vreemde nu je geen k meer hebt, ik heb er ook geen meer, maar blijf toch bij de k-lub komen. Zij het met mijn huidige motor.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Privé Bericht sturen
Smoky
Lid

Lokatie: yellow stone area
Aangemeld: 03.11.07
Geplaatst op 24-07-2016
smiley

je weet waar het cluphuis staat. het gaat je goed maat.

smiley

hoe behap je de wereld, gewoon bij de lekkerste stukjes beginnen.
en. Als je ain thaalvaut fint steek um in de buuts!
heb geen horloge dus alle tijd.
BSA A10 , YAMAHE FZ , BMW k1100lt 46.000 - 146073. BMW r1200rt 18395 - ..........
bij twijfel, toch doen beleef je nog eens iets.
Privé Bericht sturen
jan van schijndel
Lid

Geplaatst op 24-07-2016
Jaja ik blijf gewoon bij de Klub... heb nog voldoende onderdelen, ook een zekere hobby al ben ik een beetje aan het afbouwen smiley

Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Copyright © 2014